ماد
 

تلويزيون سامسونگ يا ال جي كداميك بهتر است؟

تلويزيون هاي برند ال جي داراي كيفيت تصوير( HD - Full HD - ۴K) مي باشند. نوع پنل بكار رفته در اين برند IPS است. اين تلويزيون ها داراي نمايشگرهاي OLED هستند. سيستم عامل بكار رفته در تلويزيون هاي ال جي WEB OS با امكانات زياد است، اين سيستم عامل از هوش مصنوعي نيز بهره مي برد. تلويزيون هاي ال جي كيفيت ساخت پايين تري نسبت به سامسونگ دارند. معمولا گزارش نقص فني و خرابي در تلويزيون هاي ال جي بيشتر از ساير رقبا گزارش شده است. تلويزيونهاي OLED و Super UHD ال جي از دستيار گوگل اسيستنت بهره مي برند اما با اين حال، سازگاري محدودي با دستگاههايي كه با دستيار صوتي الكسا كنترل ميشوند، دارند. تلويزيون هاي سامسونگ داراي كيفيت تصوير (HD - Full HD - ۴K)هستند، اين تلويزيون ها داراي نمايشگرهايي با تكنولوژي كوانتوم دات و پنل VA هستند. سيستم عامل بكار رفته در تلويزيون هاي سامسونگ TIZENاست، اين سيستم عامل داراي برنامه هاي كاربردي تري نسبت به سيستم عامل WEB OS مي باشند.

  • سيستم CLEAR MOTION RATE
  • تلويزيون پاناسونيك
  • اتو پرس
  • كيفيت تصوير تلويزيون ال جي يا سامسونگ؟
  • باتري براي ريموتكنترل
  • مجهز به PQI برابر با 2100

براي اينكه از رقابت با تلويزيونهاي اولد ال جي عقب نماند صفحه نمايشگر و پنلي با عنوان QLED به بازار عرضه كرد. اولد و كيولد چه تفاوتي با يكديگر دارند؟ شايد تاكنون پنلهاي اولد و كيولد را زياد شنيده باشيد؟ برند سامسونگ پنل QLED را به بازار عرضه كرد و برند ال جي نيز توليد كننده پنل اولد شناخته شده است. بيشترين محصولات سامسونگ به پنل QLED مجهز شده اند. ميان پنل اولد و كيولد تفاوتهاي بسيار گستردهاي وجود دارد. برندهاي توليد كننده تلويزيون از سالها قبل پيشرفتهاي بسيار چشمگيري داشته اند و محصولات خودشان را به پنلهاي جديدي مجهز كردند. هركدام از اين برندهها در تلاش بودند كه جديدترين محصول و بهترين كيفيت را عرضه كنند. امروزه خريد تلويزيون اولد و خريد تلويزيون كيولد از سوي كاربران با استقبال بيشتري مواجه شده است. اگر بخواهيم به مقايسه كيولد و اولد پردازيم بايد به اين نكته مهم توجه داشته باشيم كه هيچ جواب دقيقي وجود ندارد كه شفاف كند كدام پنل برتر است.

قيمت تلويزيون سامسونگ اصل كره

به اين ترتيب كنترل كاملي روي لوازم خانگي خود خواهيد داشت. برنامه SmartThings براي گوشي هاي اندرويدي و iOS نيز توسعه داده شده است و شما مي توانيد از طريق آنها نيز لوازم خانگي خود را كنترل نماييد. اين برنامه در موبايل هاي سامسونگ نيز به صورت يكپارچه تعبيه شده است. با استفاده از اين ويژگي شما مي توانيد چراغ هاي خانه را كنترل كنيد، يخچال فريزر خانه خود را چك كنيد و حتي مي توانيد جارو برقي روباتيك خود را كنترل نماييد. به طور كلي اين برنامه به شما توانايي كنترل هر وسيله اي كه از اينترنت اشياء يا IoT پشتيباني كند را مي دهد. شما مي توانيد برنامه SmartThings را از طريق لينك هاي زير براي موبايل هوشمند خود نيز دانلود و نصب كنيد. برنامه SmartThings ممكن است براي تمام مناطق جغرافيايي در دسترس نباشد. تلويزيون هوشمند سامسونگ 32T5300 داراي قابليت Gallery است و شما مي توانيد هنگامي كه از تلويزيون استفاده اي نداريد و يا خاموش است، از آن به عنوان اثر هنري يا قاب عكس استفاده كنيد.

 

آمريكا و بريتانيا از جمله بازارهاي پرسود براي اين دو شركت به حساب ميآيند و هر ساله، مدلهاي مختلفي از محصولات اين دو شركت در بازارهاي نامبرده به فروش ميروند. مقايسه قيمت تلويزيونهاي سامسونگ و الجي، كار چندان آساني نيست چرا كه اين دو شركت سالانه مدلهاي مختلفي را توليد و به بازار عرضه ميكنند. محصولاتي همچون تلويزيونهاي LED 32 اينچ و 4K ارزانقيمت تا تلويزيونهاي بسيار بزرگ با رزولوشن 8K كه خريد آنها هزاران دلار هزينه خريد تلويزيون سامسونگ سري Q60A برميدارد. سامسونگ و الجي، هر دو از پلتفرمهاي اختصاصي براي تلويزيونهاي هوشمند خود استفاده ميكنند و هر كدام نيز اين پلتفرمها را با توجه به سليقه خود توسعه دادهاند. الجي از سال 2014 توسعه پلتفرم WebOS خود را آغاز كرده و توانسته در اين زمينه نيز بسيار موفق عمل كند. در اين پلتفرم، يك نوار منو با آرايشي عمودي مشاهده ميشود كه در دل آن اپليكيشنهاي پركاربرد، سرويسهاي استريمينگ (پخش زنده) و وروديها تعبيه شده است. البته امكان اعمال تغييرات در اين منو نيز براي كاربران فراهم شده و ميتوان براي نمونه، اپليكيشنهاي مورد علاقه را به داشبورد منتقل كرد.

تلويزيون سامسونگ ال سي دي

آنها در سال ۱۹۸۲ نخستين دستگاه پخش سيدي خود را با نام SL-P10 در نمايشگاههاي برلين و توكيو به نمايش گذاشتند و تحسين همگان را برانگيختند. اين محصول با قابليتهاي ويژه توانست دوران جديدي از صنعت ضبط و پخش محتواي چندرسانهاي را شروع كند. محصول انقلابي بعدي، دوربين فيلمبرداري VHs بود كه باز هم با برند ناسيونال و با نام NV-M1 در سال ۱۹۸۵ توليد شد. اين دستگاه نسبت به محصولات رقبا پيشرفتهتر و سبكتر بود و بهراحتي فيلم و صدا را در نوارهاي VHS ضبط ميكرد. در ۱۹۸۳ ماتسوشيتا شركت تابعه پاناسونيك سنيور پارتنر را راهاندازي كرد، كه نخستين محصول آن، نخستين رايانه ژاپني سازگار با آيبيام بود. در تاريخ ۲۷ آوريل ۱۹۸۹، ماتسوشيتا كونوسوكه بنيانگذار شركت ماتسوشيتا الكتريك، در سن ۹۴ سالگي درگذشت. در ۲۹ ژوئيه ۲۰۱۰ شركت پاناسونيك باقيمانده سهام سانيو و همچنين شركت پاناسونيك الكترونيك وركس را با قيمت ۹٫۴ ميليارد دلار خريداري كرد. در اواخر سال ۲۰۱۰ در پي خروج شركت پايونير از بازار نمايشگرهاي پلاسما و توقف خط توليد تلويزيونهاي پلاسماي پايونير، پاناسونيك تمامي داراييهاي بخش تلويزيون اين شركت را خريداري و ادغام نمود.

تلويزيون هاي سامسونگ فناوري moloudimall.com هاي متفاوتي دارند. تكنولوژي به كار رفته در تلويزيون هاي سامسونگ، روز به روز در حال تغيير و به روز شدن است. متخصصان ساخت تلويزيون هاي سامسونگ، هر سال از پيشرفت هاي جديدي رو نمايي مي كنند. سامسونگ از تكنولوژي هاي جديد، نهايت استفاده را مي برد تا وسيله هاي خانگي خود را به سطح بالاتري ارتقا دهد. تلويزيون هاي هوشمند از سال 2012 وارد بازار شدند كه تغيير شگرفي در دنياي تلويزيون ها به وجود آوردند. آن ها مديريت دستگاه را به روزتر كرده و استفاده از آن را منعطف تر و راحت تر مي كنند. تلويزيون هاي سامسونگ نيز از اين ماجرا جدا نيستند و هر سال هوشمندتر شده و با قابليت هاي جديد به بازار معرفي مي شوند تا هر چه بيشتر، كاربر را به دنياي ديجيتال نزديك تر كنند. تلويزيون هاي هوشمند، سيستم كنترل راحت تري دارند و از نظر زيبايي نيز در سطح بالا تري قرار دارند. اين تكنولوژي هاي ويژه اي كه سامسونگ دارد، باعث مي شود تا شما تجربه كاملا متفاوتي از استفاده از اين تلويزيون ها به دست بياوريد.

  1. افزودن به دلخواه
  2. برخورداري از ساب ووفر
  3. پشتيباني از فرمت هاي تصويري JPEG، PNG، BMP و MPO
  4. داراي سرويس ويدئويي TV Plus
  5. پشتيباني از WiFi Direct
  6. نصب و راه اندازي آسان

اگر خواهان انتخاب برند ال جي هستيد، بايد بدانيد بهترينهاي آن، انواع OLED هستند. در اين نوع از تلويزيونها، از پنل اولد ال جي استفاده ميشود. تلويزيونهاي OLED نقش بسيار پر رنگي را در بازار ايفا ميكنند؛ به همين سبب سامسونگ هم براي رقابت با تكنولوژي خاص خود با عنوان QLED وارد بازار شد. اما متاسفانه سامسونگ نتوانست بين قيمت و كيفيت نسبت به مدلهاي ال جي تعادل ايجاد كند. در ادامه ميخواهيم تلويزيونهاي ال جي و سامسونگ را در دسته بنديهاي مختلف با هم بررسي كنيم. سه وجه بسيار مهمي كه از طريق آن بايد آنها را مورد بررسي قرار دهيم، كارايي و آپشن، تكنولوژيهاي به كار رفته و كيفيت تصوير هستند. پيش از بررسي و مقايسه، دقت داشته باشيد مواردي كه در جدولها به كار رفتهاند، تنها تفاوتهاي جدي اين دو برند را نشان ميدهند و آن چه ذكر نشدهاست، تا حدودي در هر دو برند مشابه است.

تلويزيون سامسونگ ال اي دي

اگر دوست داريد اين نوشتار را داشته باشيد و مايل به دريافت اطلاعات بسيار بيشتر در مورد moloudimall لطفا به بازديد از وب سايت ما.

نوشته شده در تاريخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ توسط سورنا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | قدرت گرفته از : وبلاگدهی آریا  

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی